Jsem klientka pošty více než 50 let a velice si vážím takového vstřícného postoje vedoucí pracovnice, sama jsem byla vedoucí na úřadě dvacet let. Vím, že situace pošty dnes není vůbec lehká a jejích zaměstnankyň (více méně) už vůbec ne, proto je potřeba, pokud mám skvělou zkušenost s jednáním na poště, tak toto dát na vědomí vedení České pošty!

Paní vedoucí pobočky pošty Hradec Králové 12 (byla jsem tak ohromena jejím vstřícným jednáním, že jsem zapomněla její jméno, které mi, samozřejmě na začátku jednání uvedla – omlouvám se), si zaslouží můj obrovský DÍK a pochvalu za své jednání, kdy vyřešila můj problém se zásilkou obratem. Takových vedoucích pracovnic si musí pošta zcela určitě vážit a hýčkat si je.

Zlaté Střípky Olešnice.
Zlato a stříbro. Mažoretky z Olešnice u Chlumce jsou Mistry a Vicemistry Evropy

Domnívám se, že stížností je víc než dost, a proto je třeba správné a vstřícné jednání pochválit! Díky a věřím, že se k paní vedoucí má pochvala a doufám i nějaké ocenění, dostane.

Přeji České poště vše dobré a pevné nervy.

V úctě
Ing. Olga Jandová
Praha 22