Fotbalisté na trávníku splnili to, co si předsevzali. Po osmém místě v letošním ročníku FORTUNA:LIGY přivedou nejvyšší soutěž na nový Malšovický stadion, který už se pomalu začíná dokončovat. Od prvního červnového dne se mohou činit i fanoušci.

Nové alternativní logo - FC Hradec Králové.Klub totiž spustil předprodej permanentek. Ten začal přesně v 9 hodin ve fanshopu JAKO (na adrese Nerudova 18, Hradec Králové, 500 02). Podmínka pro pořízení celosezonních vstupenek je příslušnost k hradeckému fanklubu či projektu Votroci sobě.
Pro lístky na zbrusu nový stánek, který bude patřit k nejmodernějším v republice, si mohou dojít i majitelé Votrok karty či permanentky z předcházející sezony. Tu Hradec strávil v Mladé Boleslavi, kde měl po dvě sezony azyl a jezdili ho tam podporovat především ti nejvěrnější fandové.

Druhá fáze pak odstartuje ve čtvrtek 8. června. Od 9 hodin bude spuštěn on-line prodej. Za nákup obdrží fanoušek voucher, který v kamenné prodejně vymění za svoji permanentku.
Votroci, povstaňte!
A to rozhodně není vše. Nový stadion je obrovskou příležitostí přilákat nové fanoušky. Proto klub představil novou identitu, která chce vycházet z tradic města i fotbalu. „Snažili jsme se vytvořit moderní motivy, které budou neodmyslitelně patřit k hradeckému fotbalu a které budou spjaty s naším městem. Doufáme, že se Vám nová identita líbí stejně jako nám, Votroci,“ prohlásil pro klubový web nový marketingový ředitel FC Hradce Králové Aleš Havel.