Galerie: Jak na klidný spánek

Postel si rezervujte pouze na spánek nebo milování. Tělo má svůj biorytmus, když ho budete správně vnímat, k dobré regeneraci spánkem se zajisté dopracujete Ilustrační foto Rada pro zdravý spánek: Je dobré chodit spát ve stejnou dobu i ve stejnou dobu vstávat, ve dne mít dostatek světla, pokud možno intenzivního, ideálně i přirozeného, a v noci pokud možno tmu. Nepolykejte dlouhodobě prášky na spaní. Lepší je pomoci si ke zklidnění bylinkami. Ke ztišení mysli pomůže pravidelná meditace. Někomu vyhovuje hudba, jinému zvuky přírody nebo jen ticho. Zvolte si pohodlnou polohu a soustřeďte se na dýchání. Velké problémy s nespavostí vycházejí často z pracovního přetížení nebo složitých rodinných vztahů, kdy vzniká vnitřní neklid. Bylina měsíce - Kozlík lékařský K dobrému spánku patří denní i večerní rituály, takzvaně spánková hygiena. Fanoušky moderních technologií bude bavit tzv. noise-masking (zamaskování hluků). Dejte si pozor. Nekvalitní spánek můžeme mít mnoho negativních dopadů na vaše zdraví. Zhruba 80 procent dospělých lidí spí každou noc méně než 7 hodin a 30 procent z nich dokonce méně než 6 hodin.