Galerie: Mini Morris z roku 1971 - svezení

Jízda s původní generací Mini Měli jsme možnost se svézt s krásným kouskem z roku 1971 Je po renovaci Odlišné lakování střechy bylo u tohoto vozu použito poprvé Světla pochopitelně nemají takovou účinnost jako moderní reflektory Kola jsou až směšně malá - desetipalcová Jedná se o exemplář z 2. série, tudíž maska je pozměněná A chybí i vnější panty dveří Motor má už kubaturu 1 litr Je umístěn napříč a chladič je na boku motorového prostoru Uvnitř je překvapivě hodně místa Ovládacích prvků je minimum Řazení samozřejmě není moc přesné Rychloměr doplňují ukazatele teploty a tlaku oleje Brzdy ani řízení samozřejmě nemají posilovač Vtipný detail: sklopné dveřní madlo Zadní okénko se dá vyklopit Dozadu se nastupuje po odklopení předního opěradla Kufr je maličký a špatně přístupný Auto jsme vyzkoušeli na zhruba dvousetkilometrové trase Na okreskách jsme se s ním cítili dobře Vhodné tempo pro cestování s takovýmto autem je do rychlosti 80 kilometrů v hodině Jako za starých dobrých časů... Pro test prostornosti jsme využili 203 centimetrů vysokého spolupracovníka redakce Takhle vypadala jeho pozice za volantem A takto se usadil vzadu Auto je to fakt malé, i čtyřkolka může být větší Původní exemplář z roku 1959 Auto si rychle získalo velkou oblibu Interiér byl původně ještě jednodušší Musel stačit tachometr Sedačky jsou malé, ale docela pohodlné Víko kufru se odklápí směrem dolů Objem motoru se postupně navyšoval Mini Cooper S pak byl velmi úspěšný na trati Rallye Monte Carlo Vznikla také dodávka A toto už je Mini vzniklé pod vedením BMW