Deník region
1/34 Počet mutlimédií zpět do galerie
Všechny fotky v galerii ×
×
REKLAMA
Budovaný most u Uherska. Více ve videu v článku

Budovaný most u Uherska. Více ve videu v článku

Zdroj: ŘSD

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Zdroj: ŘSD

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Zdroj: ŘSD

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Zdroj: ŘSD

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Zdroj: ŘSD

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Zdroj: ŘSD

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Zdroj: ŘSD

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Zdroj: ŘSD

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Zdroj: ŘSD

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Zdroj: ŘSD

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Zdroj: ŘSD

Stavba mostu pro D35 nad koridorem. Více ve videu

Stavba mostu pro D35 nad koridorem. Více ve videu

Zdroj: ŘSD

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Nejnovější galerie
Bude se i v příštím mistrovském ročníku hrát na stadionu pod Hankovým domem divizní fotbal? Osud mají v nohách sami hráči Dvora Králové nad Labem.

Duo z ČFL míří do Velvar a Ústí. Náchod a Dvůr čekají další bitvy o záchranu

Laguna už slouží hlavně rybářům. Koupat se tady mohou jen obyvatelé Bělče nad Orlicí.

FOTOGALERIE: Na písník Laguna už jen s prutem. Hradečáci mají s koupáním utrum

Pavel Bednář, obránce Malšovy Lhoty (v modrém).

PŘÍBĚH DENÍKU: Nečekaný hrdina, co začal s velkým fotbalem ve čtyřiceti letech

Hradecká kulturní pátračka.

POZVÁNKA: Pátrejte po stopách hradeckých divadel, muzeí a organizací

Bronzové šperky, nebo základy domů z doby kamenné našli archeologové na budoucí trase obchvatu Jaroměře.

Šperky, jantar i šrapnely. Trasa obchvatu Jaroměře vydala historické poklady

3D model stadionu v Malšovicích

Hradec podá žalobu kvůli nepřidělení dotace na fotbalový stadion

Hlavní stránka
předchozí fotka následující fotka