Deník region
34/34 Počet mutlimédií zpět do galerie
Všechny fotky v galerii ×
×
REKLAMA
Budovaný most u Uherska. Více ve videu v článku

Budovaný most u Uherska. Více ve videu v článku

Zdroj: ŘSD

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Zdroj: ŘSD

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Zdroj: ŘSD

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Zdroj: ŘSD

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Zdroj: ŘSD

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Zdroj: ŘSD

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Zdroj: ŘSD

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Zdroj: ŘSD

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Zdroj: ŘSD

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Zdroj: ŘSD

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci.

Zdroj: ŘSD

Stavba mostu pro D35 nad koridorem. Více ve videu

Stavba mostu pro D35 nad koridorem. Více ve videu

Zdroj: ŘSD

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.

Zdroj: Deník/Nikola Remešová

Nejnovější galerie
Sport Hradec Cup 2022.

FOTO: Sport Hradec Cup znovu pomáhal, vybralo se přes milion korun!

Sbor dobrovolných hasičů Račice nad Trotinou si pořídil nový přívěs pro urychlení výjezdů a záchrany osob, zvířat a věcí.

Dobrovolní hasiči z Račic mají nové vybavení

Legiovlak ve Slatiňanech.

FOTO: Čtrnáct vagonů vzpomínek na legionáře. Projděte je s námi

V Hradci Králové se konal závod šlapacích autíček

Po dvou letech se v Hradci Králové znovu konal závod šlapacích autíček

Jedenáctimetrový člun vytesávají dobrovolníci u archeoparku ve Všestarech. Příští rok se vydá na moře.

Kamenné sekery tesají pravěký člun, na moře se z Hradecka vydá za rok

Pojídání sušených červů.
Přehrát video

Dokud to nesníš, nejdeš od stolu. Maxijedlík zvládl trauma ze školky a jí vše

Hlavní stránka
předchozí fotka následující fotka