Galerie: Nové dálniční úseky bez ochranných plotů se nelíbí řidičům ani politikům

Ploty podél silnic chrání zvěř i řidiče Ploty podél silnic chrání zvěř i řidiče Ploty podél silnic chrání zvěř i řidiče Ekodukt, po kterém může přejít zvěř dálnici. Iustrační foto Další navazující úsek Časy – Ostrov o celkové délce 14,7 km se plánuje dokončit na konci roku 2022. Jedná se o první z řady dálničních úseků, které nahradí kapacitně a bezpečnostně již nedostačující silnici I/35. Cena stavby je dle smlouvy 3 389 milionů korun bez DPH. Jedná se o první z řady dálničních úseků, které nahradí kapacitně a bezpečnostně již nedostačující silnici I/35. Cena stavby je dle smlouvy 3 389 milionů korun bez DPH. Jedná se o první z řady dálničních úseků, které nahradí kapacitně a bezpečnostně již nedostačující silnici I/35. Jedná se o první z řady dálničních úseků, které nahradí kapacitně a bezpečnostně již nedostačující silnici I/35. Jedná se o první z řady dálničních úseků, které nahradí kapacitně a bezpečnostně již nedostačující silnici I/35. Cena stavby je dle smlouvy 3 389 milionů korun bez DPH. Jedná se o první z řady dálničních úseků, které nahradí kapacitně a bezpečnostně již nedostačující silnici I/35. Cena stavby je dle smlouvy 3 389 milionů korun bez DPH. Jedná se o první z řady dálničních úseků, které nahradí kapacitně a bezpečnostně již nedostačující silnici I/35. Cena stavby je dle smlouvy 3 389 milionů korun bez DPH. Jedná se o první z řady dálničních úseků, které nahradí kapacitně a bezpečnostně již nedostačující silnici I/35. Jedná se o první z řady dálničních úseků, které nahradí kapacitně a bezpečnostně již nedostačující silnici I/35. Jedná se o první z řady dálničních úseků, které nahradí kapacitně a bezpečnostně již nedostačující silnici I/35. Jedná se o první z řady dálničních úseků, které nahradí kapacitně a bezpečnostně již nedostačující silnici I/35. Jedná se o první z řady dálničních úseků, které nahradí kapacitně a bezpečnostně již nedostačující silnici I/35. Kvůli nedostatkům s opolocením dálnice před zvěří se ostatně už při otevření nového úseku v polovině prosince pohádali noví poslanci z Pardubického kraje s dopravním expertem hnutí ANO Martinem Kolovratníkem. Ředitelství silnic a dálnic kolem nových úseků instalovalo ještě před zprovozněním světelné odrazky pro plašení zvěře. Odrazky jsou navíc doplněny o pachovou zábranu Ředitelství silnic a dálnic kolem nových úseků instalovalo ještě před zprovozněním světelné odrazky pro plašení zvěře. Odrazky jsou navíc doplněny o pachovou zábranu