Kamiony komplikují život lidem v Pouchovské ulici.
Zdroj: Deník/Tomáš Kulhánek
Zatímco na Kladské ulici vede přes železniční trať nadjezd, v Pouchovské ulici je klasický přejezd.
Zdroj: Deník/Tomáš Kulhánek
Některé domy v Pouchovské ulici jsou od silnice vzdáleny jen dva až tři metry.
Zdroj: Deník/Tomáš Kulhánek
Zdroj: Deník/Tomáš Kulhánek
Dalším problém Pouchovské ulice je neutěšený stav místní silnice. I proto je hluk projíždějících kamionů extrémní.
Zdroj: Deník/Tomáš Kulhánek
Dalším problém Pouchovské ulice je neutěšený stav místní silnice. I proto je hluk projíždějících kamionů extrémní.
Zdroj: Deník/Tomáš Kulhánek
Dalším problém Pouchovské ulice je neutěšený stav místní silnice. I proto je hluk projíždějících kamionů extrémní.
Zdroj: Deník/Tomáš Kulhánek
Po Pouchovské a Velké ulici jezdí do skladištní oblasti zhruba tisíc kamionů denně. Silnice na tom přitom vůbec není přizpůsobená.
Zdroj: Deník/Tomáš Kulhánek
V části Velké ulice platí pro kamiony rychlostní omezení. Řidiči ho ale příliš vážně neberou.
Zdroj: Deník/Tomáš Kulhánek
Podstatná část kamionů přijíždí do hradecké skladištní oblasti právě přes tuto pouchovskou křižovatku.
Zdroj: Deník/Tomáš Kulhánek
Podle představ lidí z Pouchova by měla být v budoucnu jedinou příjezdovou cestou do skladištní oblasti pro nákladní dopravu tato křižovatku s Kladskou ulicí.
Zdroj: Deník/Tomáš Kulhánek
Křižovatka Kladské s Vážní ulicí však nutně potřebuje rekonstrukci. Plynulejší provoz by měly zajistit semafory.
Zdroj: Deník/Tomáš Kulhánek
Další křižovatkou, která nutně potřebuje rekonstrukci je ta u Lidlu na Slezském Předměstí. Odbočovací pruh směrem ke skladištní oblasti aktuálně zatarasí dva po sobě jedoucí kamiony.
Zdroj: Deník/Tomáš Kulhánek
Další křižovatkou, která nutně potřebuje rekonstrukci je ta u Lidlu na Slezském Předměstí. Odbočovací pruh směrem ke skladištní oblasti aktuálně zatarasí dva po sobě jedoucí kamiony.
Zdroj: Deník/Tomáš Kulhánek