Zdroj: Kia
Plně elektrická verze se odlišuje designem
Zdroj: Kia
Plug-in hybrid bude mít u nás jen malý tržní podíl
Zdroj: Kia
Na zádi jsou od sebe oddělená směrová a ostatní světla
Zdroj: Kia
"C" sloupek může mít kontrastní lakování
Zdroj: Kia
Elektrická verze zvládne dojezd přes 450 kilometrů
Zdroj: Kia
Nabíjí se konektorem umístěným vpředu
Zdroj: Kia
Pod kapotou je další zavazadlovým prostor
Zdroj: Kia
Ten má i vlastní víko
Zdroj: Kia
Hybridní verze tímto frunkem nedisponují
Zdroj: Kia
Pracoviště řidiče je přehledné
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou měkké a široké
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je solidní prostor pro nohy i hlavu
Zdroj: Radek Pecák
Velikost zavazadlového prostoru se liší podle pohonu
Zdroj: Radek Pecák
Při sklopení opěradel vznikne skoro rovina
Zdroj: Kia
S auty v Německu jsme jezdili na sedmnáctipalcových kolech
Zdroj: Radek Pecák
Volič převodovky je velký
Zdroj: Radek Pecák
Zadní cestující vidí na USB konektory v opěradlech
Zdroj: Kia
Středový box lze rozdělit nebo využít k odložení kabelky
Zdroj: Radek Pecák
Ve výbavě můžou být také ventilované sedačky
Zdroj: Radek Pecák
Detail na řešení "C" sloupku
Zdroj: Radek Pecák
Do tohoto konektoru lze připojit "šňůru" třeba od rychlovarné konvice
Zdroj: Radek Pecák
Podoba číslic na digitálním přístrojovém štítu se liší podle zvoleného režimu
Zdroj: Radek Pecák
Stejně jako třeba v elektromobilu EV6 hraje tento panel dvě role
Zdroj: Radek Pecák
Displeje mají solidní rozlišení i reakce
Zdroj: Radek Pecák
Plug-in hybrid zvládne na jedno nabití přes padesát kilometrů bez potřeby spouštění spalovacího motoru
Zdroj: Radek Pecák
Spotřeba hybridní verze je příjemná
Zdroj: Radek Pecák