Zdroj: Radek Pecák
Design už není nejmodernější
Zdroj: Radek Pecák
V zádi je ale praktický zavazadlový prostor
Zdroj: Radek Pecák
Dříve Toyota používala méně agresivní linie
Zdroj: Radek Pecák
Dominantou na zádi jsou velká světla
Zdroj: Radek Pecák
Boční profil nedává pochyb o tom, že je to velké kombi
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska je udělána z kvalitních materiálů
Zdroj: Radek Pecák
Jsou na ní ještě klasické ovládací prvky
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou mohutné
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je místa dostatek
Zdroj: Radek Pecák
Také kufr je velký
Zdroj: Radek Pecák
Víko se zdvihá vysoko
Zdroj: Radek Pecák
Přihrádky pod podlahou
Zdroj: Radek Pecák
a další v ještě nižší úrovni
Zdroj: Radek Pecák
Za středovou loketní opěrkou je vstupní otvor do kufru
Zdroj: Radek Pecák
Displeje jsou ještě monochromatické
Zdroj: Radek Pecák
tento září oranžově
Zdroj: Radek Pecák
Parkovací brzda na nezvyklém místě
Zdroj: Radek Pecák
Řada ovladačů je ještě vlevo od volantu
Zdroj: Radek Pecák
Řazení je bezproblémové
Zdroj: Radek Pecák
úložné prostory mají dostatečnou velikost
Zdroj: Radek Pecák
AdBlue se ještě netankuje
Zdroj: Radek Pecák
Motor je kultivovaný, mohl by být ale úspornější
Zdroj: Radek Pecák
Na sedmnáctipalcových kolech je jízda pohodlná
Zdroj: Radek Pecák
Konkurenční Mazda 6
Zdroj: Mazda
Konkurent - Peugeot 508
Zdroj: Peugeot
Konkurent Škoda Octavia Combi
Zdroj: Škoda Auto