Zdroj: ČTK
Výroba vozů Škoda v závodě Kvasiny.
Zdroj: Deník / Martin Divíšek
Výroba vozů Škoda v závodě Kvasiny.
Zdroj: Deník / Martin Divíšek
Výroba vozů Škoda v závodě Kvasiny.
Zdroj: Deník / Martin Divíšek
Výroba vozů Škoda v závodě Kvasiny.
Zdroj: Deník / Martin Divíšek
Výroba vozů Škoda v závodě Kvasiny.
Zdroj: Deník / Martin Divíšek
Výroba vozů Škoda v závodě Kvasiny.
Zdroj: Deník / Martin Divíšek
Výroba vozů Škoda v závodě Kvasiny.
Zdroj: Deník / Martin Divíšek
Výroba vozů Škoda v závodě Kvasiny.
Zdroj: Deník / Martin Divíšek
Výroba vozů Škoda v závodě Kvasiny.
Zdroj: Deník / Martin Divíšek
Výroba vozů Škoda v závodě Kvasiny.
Zdroj: Deník / Martin Divíšek
Výroba vozů Škoda v závodě Kvasiny.
Zdroj: Deník / Martin Divíšek
Výroba vozů Škoda v závodě Kvasiny.
Zdroj: Deník / Martin Divíšek
Výroba vozů Škoda v závodě Kvasiny.
Zdroj: Deník / Martin Divíšek
Výroba vozů Škoda v závodě Kvasiny.
Zdroj: Deník / Martin Divíšek
Výroba vozů Škoda v závodě Kvasiny.
Zdroj: Deník / Martin Divíšek
Výroba vozů Škoda v závodě Kvasiny.
Zdroj: Deník / Martin Divíšek
Výroba vozů Škoda v závodě Kvasiny.
Zdroj: Deník / Martin Divíšek
Výroba vozů Škoda v závodě Kvasiny.
Zdroj: Deník / Martin Divíšek
Výroba vozů Škoda v závodě Kvasiny.
Zdroj: Deník / Martin Divíšek
Výroba vozů Škoda v závodě Kvasiny.
Zdroj: Deník / Martin Divíšek
Výroba vozů Škoda v závodě Kvasiny.
Zdroj: Deník / Martin Divíšek
Výroba vozů Škoda v závodě Kvasiny.
Zdroj: Deník / Martin Divíšek
Výroba vozů Škoda v závodě Kvasiny.
Zdroj: Deník / Martin Divíšek
Třídicí linka na Hrádku u Pacova.
Zdroj: Deník / Jana Kudrhaltová