Nový název festivalu bude společný pro obě původní festivalové části, Divadlo evropských regionů a Open Air Program. „V posledních letech jsme se společně se všemi pořadatelskými subjekty výrazně zaměřili na užší propojení v řízení festivalu, získávání finančních prostředků, způsobu vedení PR i v samotném sestavování programu. V minulosti se obě části festivalu prezentovaly samostatně, což mohlo být pro diváky i samotné účastníky festivalu někdy matoucí.

Hlubší spolupráce všech tří subjektů nám teď pod jedním společným názvem dovoluje uspořádat jedinečnou událost v celé své šíři, zahrnující kamenná divadla, činohru, loutky, pohybové divadlo, setkávání profesionálních i amatérských divadel, i nezávislé scény,” vysvětluje ředitelka neziskové organizace kontrapunkt Barbora Hodonická.

Logo i vizuální identita festivalu REGIONY se promění podle návrhu Přemysla Zajíčka, který vyhrál v soutěži, již organizátoři uspořádali koncem uplynulého roku.

V Krajských nemocnicích v Královéhradeckém kraji začla vakcinace na COVID-19. Do náchodské nemocnice dorazila očkovací látka dnes a hned byla využita.
Od pátku se mohou senioři registrovat k očkování, mnozí to přenechají rodině

„Cílem soutěže bylo vybrat atraktivní a výraznou vizuální identitu, která pomůže zvýšit povědomí o tomto významném královéhradeckém divadelním festivalu, podpoří zájem návštěvníků a bude rozpoznatelná jak pro místní publikum, tak i publikum z celé republiky. Podstatným faktorem pro výběr byl dlouhodobě udržitelný a funkční potenciál návrhu, který bude vstřícný a otevřený pro případnou další spolupráci s různými grafickými studii v dalších letech,“ říká Karolína Pláničková (kontrapunkt, z.ú.), která soutěž připravila společně s Martinem Sedláčkem (Klicperovo divadlo) a Martinou Markovou (Divadlo DRAK).

Nová identita postupně promění všechny nástroje vizuální komunikace od podoby loga přes festivalové plakáty, merchandising, online komunikaci či programový katalog až po vizuální značení a navigaci po městě.