Slovenská podnikatelka Nora Mojsejová v ní vybírá z přihlášených kandidátů budoucího manažera své firmy. Ve hře je roční kontrakt v hodnotě 100 tisíc dolarů. Koncentraci a nervozitu soutěžících jel přímo na natáčení měřit Tomáš Zdechovský z Hradce Králové.

Jak jste se vůbec na natáčení dostali a co jste tam dělali?

Asi před půl rokem jsme se zúčastnili natáčení televizního pořadu Den D s jedním z našich projektů na trénink mozku a koncentrace. Tehdy náš projekt zaujal nejen investory, ale i lidi v televizi, kteří se nám teď ozvali, zda bychom nepřijeli spolupracovat na jednom z úkolů pro nový pořad Šéfka. Testování lidí nás baví, tak jsme jeli.

Jaký dojem na vás dělali soutěžící? O jaké lidi jde?

Celý pořad je dělán jako jedna velká zábavná reality show a ať se to někomu líbí nebo ne, pořad si své diváky určitě najde a ještě o něm hodně uslyšíme. Tomu byl podřízen i výběr soutěžících, kteří prostě budí pozitivní nebo negativní emoce. Z pohledu mediálního analytika musím říci, že se jedná o velmi dobře udělaný televizní formát.

Budete vidět na obrazovce? Kdy?

Asi v polovině pořadu. Někdy koncem března.

Jaký dojem na vás udělala samotná Šéfka? Je skutečně tak tvrdá? Nebo je to jen hra?

Osobně jsme neměli možnost se s ní setkat, ale z prvního dílu mám pocit, že opravdu se do pořadu hodí. Aby mohl někdo vystupovat v televizi, tak musí být svým způsobem jiný a to ona splňuje opravdu výborně. Pokud by tam byl běžný byznysman, působilo by to suše a nikoho by to moc nebavilo.

Přihlásil byste se sám do pořadu?

Do tohoto typu pořadu asi ne. Na to jsem asi moc konzervativní a navíc to natáčení je hodně časově náročné. Na to bych asi neměl trpělivost.

Máte nějakou zajímavou historku z natáčeni?

Osobně jsem nepoznal Ivanu Christovou (jedna z moderátorů soutěže), naši první československou miss. Když k nám přišla s tím, že si chce vyzkoušet naši disciplínu, ptal jsem se jí, zda je soutěžící a nechtěl jsem jí tam pustit. Když jsem zjistil, kdo to byl, tak bych se nejraději vystřelil na Měsíc…