Tomáš Vymetálek, architekt:
Zpoždění dostavby dálnice si český stát způsobil zcela sám. Od roku 1992 nedokázal totiž vykoupit pozemky pod dálnicí a tudíž posudek o vlivu stavby na životní prostředí je dnes už 24 let starý. Brusel logicky říká, že se musí to posouzení aktualizovat, tomu se nelze divit. Když někomu řeknete, že o dostavbě necelých pěti kilometrů dálnice do Hradce už jednalo za tu dobu skoro dvacet vládních ministrů dopravy, tak si myslí, že si děláte legraci. Bohužel, je to realita se všemi svými důsledky. Všem řidičům bych přál, aby se to co nejrychleji vyřešilo a dálnice se mohla úspěšně dokončit a pokračovat dál směrem na Jaroměř a do Polska.

Michaela Hartigová, basketbalistka Hradce:
Spekulace o dostavbě či nedostavbě dálnice bude asi věčné téma. Už mi ani nepřijde, že by mělo něco být jinak…Vzhledem k tomu, že už stavba dálnice nějaký ten pátek trvá, tak už se to oddálení asi vydržet dá. I když vyhlídka horizontu čtyř let není nijak příjemná…Ale s tím se stejně bohužel nic nenadělá.Takže nezbývá než mít řidičskou trpělivost a třeba se někdy dočkáme.

Pavel Svoboda, ředitel speciálních škol:
Prodloužení dálnice bych uvítal. Tímto směrem jezdím často na hory a silnice na Jaroměř je opravdu horor. Pomalá a nebezpečná. Doufejme, že česká delegace vyjedná v Bruselu výjimku. O dalším zpoždění už asi nikdo nechce ani slyšet.

Jiří Vlček, exšéf okresního úřadu:
V budování dálniční sítě v minulých desetiletích náš stát zaspal. Tyto investice měly být prvořadé! Ještě navíc zdržely výstavbu majetkové spory i nevhodné současné zásahy úředníků. Z dnešního pohledu ale vidím jako přednostní co nejdříve dobudovat napojení dálnice D11 z Opatovic na silnici R35 vedoucí do Litomyšle a na Moravu. Absence této stavby může za projíždění těžké dopravy Hradcem a kolony kamionů na okruhu před „kruháčem" na Brněnské.