Michaela Hartigová, basketbalistka Hradce:

Mně osobně to přijde zbytečné. Myslím , že rychlost 110 kilometrů v hodině  bohatě postačí, 130 kilometrů v hodině patří dálnicím. Každopádně ať je tam nakázaná rychlost jakákoliv, každý si ji upraví k obrazu svému, rovný úsek mezi Hradcem a Pardubicemi k rychlejší jízdě dost svádí.

Pavel Svoboda, ředitel speciálních škol:
Samozřejmě bych byl pro. Od jara do podzimu po „Hradubické" jezdím  skoro každý víkend na Seč a tak bych to uvítal. Stejně  se tam už dnes jezdí asi rychleji, ale pokládám tuto silnici za přehlednou a bezpečnou. Ale je jasné, že když je někdo za volantem agresor či nezodpovědný, tak neštěstí se nezabrání.

Jiří Vlček, exšéf okresního úřadu:
Další pokrok! Určitě jsem pro brzké řešení. Pracně  několik let budovaná silniční  rychlospojka „Mechov - Perníkov" si to zaslouží. Vždyť na rychlostní silnici 110 km/h, která už je v dohledu, čekáme několik let a současná devadesátka se stejně na přehledných úsecích překračuje. Tam kde by nebyl splněn bezpečnostní limit pro 130 km/h  se dá dočasně rychlost omezit značením. Ale pozor! Chce to důslednější kontroly a přísné trestání silničních pirátů, se kterými se bohužel i já téměř denně setkávám.

Tomáš Vymetálek, architekt:
V zásadě bych pro zvýšení rychlosti byl, vždyť ta čtyřproudovka je na to stavěná. Jde ale o to, aby řidiči jezdili i ve vyšších rychlostech maximálně ohleduplně, hlavně poblíž výjezdů. V Německu jsou i dvouproudovky se stotřicítkou. Když jsem tam v devadesátých letech jezdíval ještě se starým Wartburgem, tak jsem se tomu divil, protože to auto ani té rychlosti neumělo dosáhnout a všichni mě s máváním předjížděli. Doufám, že se brzy dožijeme také podobné silnice R35 do Vysokého Mýta.