Pavel Svoboda, ředitel speciálních škol:
MHD využívám tak pětkrát za rok, to když mám z nějakého důvodu božohodové oblečení, jinak volím kolo. Ale už to za jízdné po zdražení budou opravdu velké peníze, pokládám to při velikosti Hradce za přemrštěné. Tato cena rozhodně neodradí od toho, aby lidé čím dál víc, i po městě,  jezdili auty. Tak alespoň ta sleva pro studenty a důchodce.

Tomáš Vymetálek, architekt:
No, tak to je gól: nejdřív dopravní podnik utratil s velkou slávou za podpory EU víc než 330 milionů za nové EKO trolejbusy, aby po roce zjistil, že MHD jezdí stále méně lidí. Následně chtěl zrušit mnoho zavedených linek a teď nám ve finále pořádně zdraží jízdné, takže lidi místo toho budou radši jezdit autem. Tomu říkám dokonalý Kocourkov.

Jiří Vlček, exšéf okresního úřadu:
Nutno říci, že naše MHD je velmi kvalitní službou pro většinu občanů od maminek s kočárky až po seniory včetně. Je spolehnutí na jízdní řád a kulturu cestování. Pokud budou peníze z navýšeného cestovného navráceny do systému MHD, potom je tento krok na místě.

Michaela Hartigová, basketbalistka Hradce:
Podražení jízdného nepotěší asi nikoho. Já vlastním elektronickou peněženku, tak to naštěstí až tolik nebolí. Navíc MHD využívám jen na delší vzdálenosti a kdo ví, jestli to po zdražení nebude jen sporadicky. Osobně totiž preferuji chůzi či kolo - Hradec je pro to ideální.