Michal Matějovský měl jediný cíl: získat maximum bodů a vylepšit páté místo v průběžném pořadí. To se mu od počátku závodního víkendu také dařilo. Už v sobotní kvalifikaci skončil s časem 1:55.013 na druhém místě za Petrem Fulínem a tuto pozici si ještě vylepšil v odpoledním Superpole, kdy po dalším nastavení vozu dosáhl historicky vůbec nejrychlejšího času s pohárovou octavií na mosteckém okruhu - 1:54.463, což odpovídá průměrné rychlosti 132,693 km/hod.! Do prvního nedělního závodu tak získal Pole Position a té také hned po startu využil. Klidnou a vyrovnanou jízdou kolo od kola upevňoval svoji vedoucí pozici.

V desátém kole došlo k ošklivé havárii Hájka s Kárným. Po kolizi, která postihla také vůz Bareše, musel být závod zastaven a oba hlavní aktéři kolize byli převezeni do nemocnice. Hájek byl po prohlídce z nemocnice propuštěn se třemi zlomenými žebry a Kárný se podrobil dalším vyšetřením. Po odklizení trosek vozů a vyčištění tratě byl závod restartován a po dokončení zbývajících pěti kol zvítězil Michal Matějovský, druhý byl Erik Janiš a třetí Jan Dostál.

Ve druhém závodě Matějovský výborně odstartoval ze šesté pozice, brzy předjel několik jezdců před sebou a bojoval o přední příčky. V Carecově šikaně předjel na brzdy i Václava Brejlu a zdálo se, že si nerušeně pojede pro druhé vítězství. Během posledního předjížděcího manévru se však dostal do kontaktu s předjížděným vozem, mírně narušil optimální geometrii vozu a začaly mu vypovídat službu pneumatiky. Matějovský musel zpomalovat a po další kolizi s Fulínem, kdy pneu byly již totálně zničené, v závodě dále pokračovat nemohl. Zvítězil Erik Janiš před Dostálem a Vorbou.


V průběžném hodnocení poháru octavií vede Erik Janiš se 138 body, druhý je Václav Brejla (105 b.), třetí Michael Vorba (84 body). Michal Matějovský se dělí o pátou pozici Ivanem Vršínským (oba 72 body). Seriál pokračuje za dva týdny opět v Mostě při Matador Czech Truck Prix 2007.