Jezdec Československého motorsportu Hradec Králové skončil na skvělém čtvrtém místě a v celkovém hodnocení seriálu vybojoval osmou příčku.

Přitom semifinálový závod na tento výsledek vůbec nepoukazoval. Jiří Forman sice velmi dobře odstartoval a držel se na šestém místě. Záhy se ale projevilo nešťastné týmové rozhodnutí. Forman totiž jel, na rozdíl od soupeřů, kteří zvolili nové obutí, na pneumatikách z rozjížděk a ty měly najeto již 60 kol! Bojoval, ale postupně se propadal a v cíli z toho bylo až desáté místo.  „Ještě těsně před závodem jsem se snažil rozhodnutí manažera našeho týmu Protrain zvrátit, ale on trval na svém. Škoda, protože na starých gumách jsem neměl proti  soupeřům šanci," stěžoval si český jezdec ihned po semifinále.

Start finálové jízdy Jiřímu Formanovi opět vyšel výborně a postupně se začal prokousávat vpřed. Tři kola před cílem byl na čtvrté pozici a dotáhl se na vedoucí trojici. V napínavých soubojích se takřka v každé zatáčce pokoušel předjet na třetím místě jedoucího Scotta z Anglie, ale ten bránil svou pozici výborně a uhájil ji až do cíle. I tak je ale umístění Jiřího Formana historicky nejlepším výsledkem českého jezdce v této kategorii.

„Škoda chyby týmu v semifinále, z desítky na startu je vždy velmi těžké se dostat výše. Věděl jsem, že mohu porazit kteréhokoliv svého soupeře a časy na jedno kolo ve finálové jízdě jasně ukázaly, že jsem ve Francii na bednu skutečně měl. Jsem ale velmi rád, že jsem nakonec celkově jako první český pilot dosáhl umístění v první desítce evropské série Rotax. Osmé místo je po nevydařeném začátku letošní sezony satisfakcí," uzavřel Jiří Forman.