Vítězství v kvalifikaci, zlato z prvního a stříbro z druhého závodu, taková je celková bilance Petra Fulína v závodním víkendu Evropského poháru cestovních vozů na Autodromi di Pergusa. Fulín tak celkem získal 21 bodů a v celkovém hodnocení víkendu zvítězil před Slovákem Maťo Homolou a srbským závodníkem Dušanem Borkovičem.

Druhý jezdec týmu Křenek Motorsport Michal Matějovský obsadil v celkovém hodnocení šestou pozici, kterou vybojoval díky 5. a 8. místu. Jako bonus si pak Fulín s Matějovským odváží ze Sicílie i další trofej za vítězství v hodnocení poháru národů, kde se v celkové klasifikaci vrátili na první místo před Rusko a Slovensko.

Jezdci týmu Křenek Motorsport patřili od počátku víkendu k nejrychlejším z celého pole, což ve druhém závodě potvrdil Petr Fulín i nejrychlejším závodním časem 1:52.680. První závod vyhrál Petr Fulín (BMW 320si) před Dušanem Borkovičem (Chevrolet Cruze) a Maťo Homolou (BMW), Michal Matějovský (BMW 320si) projel cílem na 7. místě. Druhý závod se stal kořistí slovenského závodníka Maťa Homoly, který zvítězil  před Petrem Fulínem a Dušanem Borkovičem, Michal Matějovský vybojoval páté místo.

„Musím poděkovat týmu za to, že mi připravil auto, které bylo radost řídit. První závod byl perfektní, podařilo se mi dobře odstartovat a pak už to bylo jen o tom pohlídat si vedení až do cíle. Druhý závod byl výrazně těžší a myslím, že i divácky atraktivnější. Naneštěstí pro mne došlo krátce před cílem ke kontaktu s pomalejším vozem, kvůli čemuž jsem přišel o šanci zaútočit na první pozici a na místo toho jsem musel bránit své druhé místo," řekl Petr Fulín.

Královéhradecký pilot Michal Matějovský litoval kolize v úvodu prvního závodu. „Dobře jsem odstartoval a dostal se až na nárazník Igora Skuze, ten však před šikanou výrazně zpomalil a já tak musel šlápnout na brzdu v momentě, kdy jsem byl zadním kolem ještě na obrubníku. Auto šlo do hodin a já tak hodně ztratil," řekl sedmadvacetiletý jezdec. Druhý závod byl z jeho pohledu už mnohem lepší. "Opět se mi povedl start a já se díky vyrovnaným časům dostal opět až za Skuze, na kterého se mi však ve zbývající části závodu nepodařilo nalézt recept na předjetí. Rád bych poděkoval všem lidem z našeho týmu za výbornou práci v průběhu celého víkendu," uvedl Matějovský.

„Po páteční prohlídce trati jsme se báli možných incidentů a říkali jsme si, že budeme rádi, když budeme po závodech v pořádku v cíli. Jsem rád, že se nám zde podařil velice dobrý výsledek. Díky již zmíněným obavám jsme absolvovali minimum kol v testech i v tréninku a přesto oba naši jezdci v průběhu obou dnů patřili k nejrychlejším v celém poli. Jsem rád, že se poslední podnik šampionátu bude konat u nás v Brně, a že se tak v závěrečných závodech budeme moci představit přímo před zraky našich fanoušků," neskrýval spokojenost šéf týmu Josef Křenek.

Šampionát FIA ETCC má před sebou již jen jeden zavodní podnik, jehož dějištěm bude o prvním říjnovém víkendu brněnský Masarykův okruh.

Před tímto závěrečným podnikem má Petr Fulín (66 bodů) v čele průběžného pořadí náskok osmi bodů před Maťo Homolou (58 b.). Michal Matějovský je se ziskem 28 bodů na pátém místě a na  bronzovou pozici Dušana Borkoviče ztrácí pouhých sedm bodů.