Královéhradecký reprezentant Michal Matějovský získal společně s Vladem Hybáčkem z týmu Seat Sport Slovakia titul mezinárodního mistra České republiky v závodech automobilů na okruzích ve třídě D4 do 2000 ccm .

K poslednímu závodu sezony – brněnskému Invicta Epilogu – nastoupili jezdci týmu Seat Sport Slovakia posíleni o další dva závodníky a to motocyklového reprezentanta Karla Abrahama a slovenského jezdce Patrika Nemce. V šestihodinovém závodě, především v úvodní tříhodinovce, šlo týmu o všechno. Už před závodem bylo totiž jasné, že jedině lepší umístění před největšími konkurenty – bratrskou posádkou M. Foukal, T. Foukal s vozem Honda S 2000 - může pro Matějovského a Hybáčka znamenat zisk mistrovského titulu. Po měřených trénincích bylo zřejmé, že k tomu má slovensko-česká posádka pořádně nakročeno. V měřeném tréninku dosáhla velmi dobrého výsledku, když skončila na druhém místě za Lotus Exide Tomáše Kusého a posádka M. Foukal a T. Foukal až o dvě místa za nimi.

K prvním devadesáti minutám závodu nastoupil Vlado Hybáček. Dobře odstartoval, kontroloval trvale druhé až třetí místo průběžného pořadí a udržoval znatelný náskok před největším konkurentem – posádkou Hondy S 2000. Ve zbyvajících devadesáti minutách úvodní tříhodinovky udržel Michal Matějovský, tlak ze strany všech svých pronásledovatelů. Po první polovině závodu (čas 3:03.51,676 a ujetých 76 kol) byl tým Seat Sport Slovakia druhý, což znamenalo pro slovensko-českou posádku zisk mistrovského titulu v kategorii do 2000 ccm! Honda S 2000 bratrů Foukalových měla v čase 3:03.37,282 ujetých pouze 74 kol, což stačilo jen na čtvrté místo v úvodní části závodu.

„Jsme maximálně spokojeni. Díky velkému úsilí a koncentraci jsme získali mistrovský titul, kterého si nesmírně ceníme. Úspěšná sezona tak dostala vítěznou tečku,“ řekl v cíli Michal Matějovský.

Vytrvalostní závod však pokračoval dál. Za zájmu mnoha zástupců médií předával po třech hodinách jízdy Michal Matějovský vůz Karlu Abrahamovi, který jej po dalších 90 minutách dokázal po bravurní jízdě, již za šera a později za tmy, dovést k dalšímu střídání již na prvním místě ve třídě do 2000 ccm.

„Velmi jsem si vše užíval a jel jsem v pohodě. Měl jsem samozřejmě výhodu, že brněnský okruh dokonale znám, a tak mi nevadila ani tma, která by mi na jiném okruhu mohla činit problém. S průběžným výsledkem jsem samozřejmě velmi spokojen a všem kolegům děkuji za spolupráci,“ řekl po střídání v boxech Karel Abraham. Posledním z aktérů sobotního šestihodinového vytrvalostního závodu pak byl Patrik Nemec, který nakonec dovedl týmový Seat do cíle úspěšně na druhém místě za vítězným vozem Renault Clio týmu Charouz Racing.