VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Aleš Dryml je po zranění opět v pořádku

PARDUBICE - Reprezentant České republiky Aleš Dryml (27 let) se vrátil na plochodrážní ovály. Po loňském těžkém zranění v anglickém Oxfordu v červenci minulého roku doslova zápasil se životem. Jeho bratr Lukáš okamžitě přerušil závodní činnost, rodina si prožila několik bezesných nocí. Černá můra však brzy pominula a koncem roku plochodrážní bratrská dvojice oznámila svůj postupný návrat na plochodrážní ovály. K němu měl přispět lednový měsíční pobyt v Austrálii.

30.5.2007
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Ota Bartovský



Aleši, co přinesl australský pobyt pro plánovaný návrat na plochodrážní ovály doma i v zahraničí?
 Austrálie přesně splnila to, co jsme od ní očekávali – tedy pohodu, klídek, trochu uvolnění, naprosto perfektní relaxaci. Důležité bylo, že mně osobně přinesla výrazné zlepšení fyzické kondice. Vstávali jsme o půl šesté ráno a s bráchou chodili surfovat na jedno speciální místo, které nám bylo doporučeno. S prknem jsme také hodně chodili ve vodě, prostě jsme se tak trochu plácali, ale bylo to fyzicky náročné, a také se to projevilo po návratu, když jsem sedl na motorku. Fyzičku mám super, jsem moc spokojený.“


Plánovali jste setkání s bývalým vynikajícím plochodrážníkem Ivanem Maugerem, se kterým se celá rodina velmi dobře zná.
Ivan Mauger je náš dobrý známý. Je to člověk, od kterého si rádi necháme poradit. Párkrát jsme ho navštívili a zkoumali , jak by se v naší situaci zachoval on. Setkali jsme se tam však i s dalšími lidmi, se kterými se z našich předchozích pobytů velmi dobře známe. Prostě, pobyt v Austrálii hodnotím jako velké pozitivum pro další sportovní dráhu.


Návrat na plochodrážní ovály jste zahájil v Anglii. S jakými pocity – byla tam přece minimálně půlroční pauza?

Anglie nezačala moc dobře, tušil jsem, že návrat nebude jednoduchý. Vrátil jsem se do Oxfordu, i když přiznávám, že jsem se nechal dost přemlouvat. Začínat na dráze, kde jsem přišel k těžkému úrazu, to bylo dost psychicky náročné. Tamní dráha je dost těžká, byly tam s ní i nějaké problémy a nesplněné záměry v jejím zkvalitňování. Celý tým Oxfordu byl z toho dost rozhozený. Bohužel jsem to nebyl jenom já, na kom se dráha podepsala. Dráha by vždy měla maximálně vyhovovat domácím jezdcům, celému týmu. Měla by být pro domácí tým výhodou, chce–li na ní vyhrávat . V Oxfordu tomu však tak není.


Byla  nepříliš kvalitní dráha hlavní příčinou, že jste měl pád a zlomil si klíční kost, což je pro normálního člověka dost vážné zranění?

Určitě k němu přispěla. Zlomená klíční kost není v plochodrážním sportu výjimečným zraněním, ale pro mě to byla první zlomená klíční kost v životě. Byl to smolný pád. To, že ji mám zlomenou, bylo jasné prakticky hned po pádu. Asi dva dny předtím jsem byl zapleten do jiného pádu, mnohem těžšího, ze kterého jsem vyváznul s naraženým ramenem. Svaly byly ochablé, možná i to hrálo roli při následném úrazu. Asi jsem se vrátil na dráhu moc brzy. Odcestoval jsem zpět do České republiky, v Motole se nechal operovat. Vše dopadlo dobře a po několikatýdenní pauze se postupně na dráhu vracím.
Když jste s Lukášem zvažovali návrat do závodnické činnosti, měli jste takové předsevzetí, že hodně zvolníte, nepůjdete ze závodu do závodu, omezíte cestování. Jenže máte angažmá v aglickém Oxfordu, v polské Toruni a ve švédském týmu Masarna Avesta. K tomu domácí extraliga a další závodyME.

Dodržet plánované omezení je asi těžší, než se původně zdálo?

 Zatím se to nějak nedaří, pády se mně nevyhýbají, přišlo i to nepříjemné zranění. Již jsme v Anglii vtipkovali, že jsem se měl stát spíše kaskadérem, podle počtu pádů v mojí dosavadní kariéře. Asi jsem se minul povoláním a měl se stát kaskadérem. To byl však samozřejmě spíše černý humor. To takhle mezi plochodrážníky chodí.


Po zranění bylo důležité dát se rychle do kupy. Léčení proběhlo podle předpokladů?
Ze zranění jsem se dostával poněkud hůře, než jsem předpokládal. Časově to bylo podle předpokladů, ale zranění pořád cítím a při jízdě mě donedávna dost omezovalo. Prvním závodem po zranění byla polská liga – to je zrovna konkurenčně těžká soutěž, ale měli jsme slabšího soupeře, takže to vyšlo i po průměrném výkonu. Z Polska jsem se přesunul do Švédska – zátěž to byla poměrně velká. Proto jsem na měsíc vynechal anglickou ligu. V každém závodu musím být dost opatrný. Nemohu si dovolit žádné pády, zběsilé předjížděcí manévry, spíše se soustředit na starty a zkoušet vyhrávat stylem start – cíl.


V minulém týdnu jste se s bratrem Lukášem prezentovali v české extralize. V Plzni družstvo skončilo třetí, ve Mšeně závod dokonce vyhrálo. Jak hodnotíte návrat do pardubického týmu?

  V Plzni nám neskutečně utekl začátek, chytili jsme se až od třetí rundy. Ostatním jezdcům družstva se nevedlo, nakonec jsme byli rádi, že jsme skončili třetí. Ve Mšeně to bylo jiné. Tam se nám dařilo od začátku, získali jsme dost bodů a při neúčasti obhájce mistrovského titulu jsme dokázali vyhrát. Myslím, že jsme družstvu hodně pomohli.


V příštím týdnu se jede čtvrtý závod extraligy v Pardubicích. Pamatujete si, kdy jste naposledy absolvoval závod na pardubickém stadionu, na kterém jste vyrostl a strávil spoustu hodin?

Loni vůbec ne, v letošním roce vlastně také ne. Vracím se tedy po dost dlouhé době. Ale pardubickou dráhu důvěrně znám. Příští týden na ní jedeme čtvrtý závod extraligy, který bychom chtěli vyhrát. O dva dny později nás čeká kvalifikační závod mistrovství světa v Lonigu. V pětičlenném reprezentačním týmu máme i mladé ambiciózní jezdce, takže doufám, že se probojujeme do World Cupu.

30.5.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

SERVIS

Ochrana a ostraha - Ochrana a ostraha Pracovník ostrahy 18 000 Kč

Pracovníci ostrahy, strážní OSTRAHA PRODEJNY. Požadované vzdělání: základní + praktická škola. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 18000 kč, mzda max. 25000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: OSTRAHA PRODEJNY, - PP na dobu neurčitou, nástup 1.7.2018, - Požadujeme: min. základní vzdělání, příjemné vystupování, bezúhonnost, spolehlivost, dochvilnost, - V případě zájmu volejte PO - PÁ od 9:00 do 15:00 hod. na tel.: 775 872 835 pí. Iveta Škubalová. Pracoviště: Pharm invest s.r.o. - brněnská, hradec králové, Brněnská, č.p. 1870, 500 06 Hradec Králové 6. Informace: Iveta Škubalová, +420 775 872 835.

Doprava a logistika - Doprava a logistika Vedoucí skladu 20 000 Kč

Úředníci ve skladech LOGISTIK/-ČKA POZEMNÍ SPEDICE. Požadované vzdělání: úso (vyučení s maturitou). Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 20000 kč, mzda max. 45000 kč. Volných pracovních míst: 2. Poznámka: LOGISTIK/-ČKA POZEMNÍ SPEDICE, - PP na dobu neurčitou, - Požadujeme: chuť pracovat, energičnost, loajálnost, komunikační dovednosti, 1 rok praxe v oboru výhodou, jazykové znalosti v podobě AJ, NJ výhodou. Začátečníka zaučíme., , Umíme nabídnout zajímavé-nadprůměrné podmínky i pro člověka s praxí včetně kariérního růstu., - Nabízíme: nadstandartní platové ohodnocení, práce ve velmi pěkném prostředí, možnost manažerského růstu. , - Benefity: příspěvek na stravování, 13. plat, 14. plat, firemní akce a večírky, věrnostní prémie, jazykové kurzy, dovolená navíc, permanentka na volnočasové aktivity., Každý rok navyšujeme základní mzdu. Prémie za docházku. Stravenky. Penzijní a životní spoření. Slevové karty. Finanční odměna za jubileum. Slevové karty., - V případě zájmu své životopisy zasílejte na e-mail: personalistika@logex.cz.. Pracoviště: Logex logistics s.r.o. - provozovna hradec králové, Piletická, č.p. 486, 503 41 Hradec Králové 7. Informace: Václav Maťátko, +420 734 362 892.

Doprava a logistika - Doprava a logistika Řidič nákladního automobilu 15 000 Kč

Řidiči nákladních automobilů (kromě tahačů) ŘIDIČ/KA NÁKLADNÍHO VOZIDLA (vnitro) "NOČNÍ JÍZDY". Požadované vzdělání: základní + praktická škola. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 15000 kč, mzda max. 20000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: ŘIDIČ/KA NÁKLADNÍHO VOZIDLA (vnitro) "NOČNÍ JÍZDY" - základní vzdělání, ŘP sk. "C+E", profesní průkaz, psychotesty, min. 1 roky praxe v řízení nákladního vozidla. Karta do kartografu výhodou. Nástup možný ihned. , Telefonický kontakt pouze Po-Pá po 15.00 hod.. Pracoviště: Vk transexpress s.r.o.,, Dvorská, č.p. 232, 503 11 Hradec Králové 15. Informace: Stanislav Král, +420 775 106 216.

Stavebnictví - Stavebnictví Ostatní stavební technici 23 800 Kč

Stavební technici přípravy a realizace investic, inženýringu TECHNIK/-ČKA PŘÍPRAVY A REALIZACE STAVEB. Požadované vzdělání: úso (vyučení s maturitou). Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 23800 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: TECHNIK/-ČKA PŘÍPRAVY A REALIZACE STAVEB, - Požadujeme: vzdělání SPŠ stav.nebo VŠ obor dopravní stavby, ŘP sk. B, samostatnost, flexibilita, spolehlivost, organizační a komunikační schopnosti , - Náplň práce: Příprava staveb: Připravuje investiční záměry, zajišťuje projektovou dokumentaci dle platných předpisů, průzkum, diagnostiku, majet. přípravu staveb (správní řízení, výkupy pozemků, vlastnictví nemovitostí), povolení staveb dle stavebního a silničního zákona. Vypracovává jednoduché rozpočty staveb., • Realizace staveb: Zajišťuje výkon technického dozoru u siln. staveb, kontroluje jakost, odpovídá za převzetí prací. Zajišťuje užívání stavby dle zákona, majetkové vypořádání, podklady pro realizaci dotačních titulů. Připravuje podklady pro zařazení stavby do majetku objednatele. Sleduje stavbu v záruční době. , - Nabízíme: mzda Kč 23.800,- (+ ohodnocení formou měsíčních prémií a pololetních odměn, roční průměrná mzda Kč 380.000,--), - Životopisy zasílejte na adresu: marie.souckova@uskhk.eu. Do předmětu uveďte "technik PRS HK". Úplné znění inzerátu naleznete na www.uskhk.eu. Účastí ve výběrovém řízení uchazeč bere na vědomí skutečnost, že oprávněným zájmem společnosti je uchovat si poskytnuté osobní údaje uchazeče po dobu 1 roku po skončení výběrového řízení za účelem právní ochrany a případného oslovení uchazeče v dalším výběrovém řízení.. Pracoviště: Údržba silnic královéhradeckého kraje a.s., Kutnohorská, č.p. 59, 500 04 Hradec Králové 4. Informace: , .


DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Paměť národa - Příběhy 20. století: Vypravěč story z minulosti své rodiny Jaroslav Hrdina.

Výtěžek z běhu půjde na záznam příběhů lidí, kteří zažili totalitu

Ilustrační foto.

Peníze jsou, zakázky taky. Stavební firmy ale ne

Z Gočárovy třídy bude Aupark o poznání hezčí

Hradec Králové - Měsíce popuzovala obyvatele Hradce nevzhledná vzduchotechnika na střeše obchodního centra Aupark. V minulých týdnech se na ni vrhli dělníci a plní slib společnosti HB Reavis, která od začátku avizovala, že „roury“ zakryje.

Sutiny snad zmizí. Město chce odkoupit pozemky v areálu bývalé Tepny

Královéhradecko, Náchod - Problematický areál bývalé Tepny, který v současnosti hyzdí centrum města, bude brzy minulostí. Město Náchod se totiž dohodlo s majitelem pozemků, společností JTH Holding, a.s., na jeho odkupu, a to za cenu o 27 milionů nižší, než byla původní nabídka v roce 2014.

Malá nebo velká varianta? Humprecht čeká oprava

Královéhradecko, Sobotka - Ve hře je sobotecká chlouba, zámek Jana Humprechta Czernina z Chudenic. Město dlouhodobě zamýšlí národní kulturní památku opravit, nyní získalo na její obnovu příslib hned dvou státních dotací. Jedné na základě výzvy ministerstva, druhé přes MAS Český ráj.

Ulice v centru města se na tři měsíce zavře. Kvůli rekonstrukci

Chlumec nad Cidlinou - V pondělí 28. května se na tři měsíce uzavře ulice Komenského v centru Chlumce. Ulici totiž čeká kompletní rekonstrukce.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT