Skvělé vystoupení China Buggyra Racing týmu završil královéhradecký pilot Michal Matějovský, který zůstal těsně za stupni vítězů.

Davidu Vršeckému stačilo v Šanghaji jen jednou bodovat, nebo doufat, že nejbližší pronásledovatel v podobě Adama Lacka nezíská dostatečný počet bodů. Jenže dvojnásobný mistr Evropy neponechal nic náhodě a po vyhraném měřeném tréninku si dojel pro dvě další vítězství.

„Musím přiznat, že v Šanghaji to nebylo jednoduché. Okruh svým charakterem připomínal až motokárovou trať. Navíc se změnila pravidla, vše se dělalo pro napínavost závodů," řekl David Vršecký, který si jako první trucker historie připsal vedle titulu mistra Evropy i ten čínský.

Smůlu si v první jízdě vybrali další čeští jezdci Michal Matějovský a Miroslav Forman. Matějovskému „odešly" brzdy a na následky společné kolize museli oba čeští jezdci ze závodu odstoupit. „S výsledkem po kvalifikaci jsem nebyl úplně spokojený, nicméně reverzní rošt první jízdy se hodil a během tří kol jsem už kroužil druhý. Na chvíli jsem se dostal i do vedení ale selhaly mi brzdy a následovala rána. Je to velká škoda, ale bohužel i takový je motorsport," dodal k nehodě Michal Matějovský.

Forman kvůli rozsáhlému poškození tahače nemohl nastoupit do druhé jízdy, Matějovský v ní skončil desátý a v konečném pořadí čínského šampionátu obsadil čtvrtou příčku. Vše si vynahradil v soutěži týmů, kde hájil barvy Ling Long Tire týmu. V celkovém pořadí s čínským kolegou vybojovali bronzovou pozici.