Chce toho docílit zejména postupným zvýšením pracovních dní z 250 na 310 dnů za rok. Zvýšená výroba má přinést až 2000 nových pracovních míst.

Škoda již dříve oficiálně uvedla, že bude do nových výrobních kapacit, zejména pro modely SUV, v Kvasinách v následujících třech letech investovat přes 7,2 miliardy korun. Mluvila o vzniku 1300 nových míst a o zvýšení výrobní kapacity až na 280 tisíc vozů ročně do roku 2018.

Loni závod Kvasiny vyrobil 166 200 vozů. Šlo o modely Yeti, Superb a Roomster. V závodě loni pracovalo asi 4200 kmenových zaměstnanců, celkem závod nyní dává práci přibližně 5000 lidem. Průměrná denní výroba závodu je nyní 680 automobilů. Povolená denní výroba na montáži je nyní 900 vozů, po zvýšení se má dostat na 1000. Kapacitu 1000 vozů budou mít i svařovna a lakovna, u níž se předpokládá, že 100 karoserií by se převáželo z Mladé Boleslavi.

Pro zvýšení výroby chce podnik využít současné objekty, s výstavbou nových hal nepočítá. Investice tedy budou směřovat hlavně do technologií.

V budoucnu se v Kvasinách počítá například s výrobou SUV vozu přibližně velikosti koncernového modelu Touareg či SUV vozu pro španělský Seat.