Za každou transakci uskutečněnou platební kartou AXA získávají 0,3 procenta zaplacené částky přímo na účet penzijního připojištění. Na takto naspořené prostředky se také vztahuje státní příspěvek a daňové úlevy.
„Jsme rádi, že počet partnerů stále roste a naši klienti mají tak možnost využívat finančních slev ve stále větším počtu obchodů,“ uvedl Marek Zeman, ředitel PR a komunikace firmy AXA.
Plus je v současné době inovativním diskontním řetězcem na českém trhu. Svůj podíl na tom má také zavedení značek Karlův Dvůr, řady biopotravin BioBio a spousty dalších. Plus se zapojil do AXA Clubu, protože v něm vidí zajímavý potenciál jak pro zákazníky, tak pro samotnou firmu. Cílem společnosti je zdvojnásobení počtu provozoven a také chce podnik investovat více než sedm miliard korun.
Dalšími partnery AXA Clubu jsou mimo jiné: největší celoplošná síť čerpacích stanic Benzina, lídr maloobchodní sítě drogistického zboží Schlecker, touroperátor leteckých zájezdů Exim tours nebo přední prodejce CD, DVD, a VHS všech hudebních žánrů, doplňků pro PC a playstation Bontonland.
Společnost AXA působí ve čtyřiceti zemích světa. Zaměřuje se především na pojistná řešení a je uznávána pro své silné stránky při jejich realizaci. Celosvětově má přibližně 52 milionů klientů, sto deset tisíc zaměstnanců a celkem spravuje 1,32 bilionu eur. Působnost skupiny AXA se zeměpisně liší – hlavní zastoupení má v Evropě, Severní Americe a v Asii.