V uplynulém roce vyřídili pracovníci přes sto padesát tisíc telefonátů. Nejčastější dotazy se týkaly problematiky spojené s důchodem. Klienti se dotazovali na podmínky přiznání důchodu, jeho vyřízení a následné vyplácení. „Skutečně se nejvíce dotazů točilo kolem důchodů. Počítáme ovšem s tím, že služeb Call centra bude využíváno i k informacím pro osoby samostatně výdělečně činné nebo k informacím o nemocenských. Stoupající zájem z minulého roku je jasným signálem, že jsme se vydali správným směrem,“ uvedla k situaci kolem Call centra Alena Fraňková z odboru komunikace ČSSZ.
Služeb Call centra mohou využívat nejen lidé z České republiky, ale také ze států Evropské unie. Za službu na telefonním čísle 257 062 860 zaplatíte běžnou částku dle sazebníku operátora.
Nepřehlédněte:
Bytová družstva se ocitla v pasti. Neplatiče již nemohou vyhoditPoradna po telefonu získává nové klienty
VÝCHODNÍ ČECHY - Přes šest set telefonátů denně vyřídí zaměstnanci Call centra, které před dvěma roky otevřela Česká správa sociálního zabezpečení (ČSSZ).
Ilustrační foto
|
Foto: DENÍK/Milan Jaroš