VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Úřady se pomalu blíží lidem

VÝCHODNÍ ČECHY - Na desátém ročníku konference Internet ve státní správě a samosprávě (ISSS), která minulý týden proběhla v Hradci Králové, byl představen i projekt Czech Point.

10.4.2007
SDÍLEJ:

Hradecký magistrátFoto: DENÍK/František Hloušek

„Projekt Czech Point je označení pro český podací ověřovací informační národní terminál. Občan by měl právo z centrálního registru získat ověřené výstupy během několika minut,“ prozradil náměstek ministra vnitra Zdeněk Zajíček. Celkové náklady v letošním roce jsou odhadovány na 60 až 70 milionů korun.

Síť kontaktních míst by měla pokrývat převážně městské úřady, ale do budoucna se počítá i s úřady obecními a pobočkami české pošty.
Občan tak, po zaplacení právního poplatku, bude moci na jednom místě získat ověřené výpisy z katastru nemovitostí, obchodního a živnostenského rejstříku. Po upravení legislativy přibudou i výpisy z trestního rejstříku.

Pilotní projekt byl spuštěn koncem března 2007na radnici Prahy 13.
I když někteří lidé o systému vědí, přesto ho naplno nevyužívají. „Služby centra Czech Point na radnici Prahy 13 zatím nejsou příliš využívané. Ze sta oslovených občanů, kteří na úřad v uplynulém týdnu přišli, využili služeb kontaktního místa jen tři lidé,“ uvedl ředitel společnosti Westminster Tomáš Studeník. Hlavní nedostatky nového systému spatřuje především ve velmi nízké informovanosti veřejnosti o celém projektu.

Podobný názor má i ředitel Regionální hospodářské komory severovýchodních Čech Vlastimil Juppa. „Regionální komora poskytuje zatím jen ověřený výpis z obchodního rejstříku. Veřejnost o této službě ale příliš neví a využívá ji jen minimálně. “

Jediným místem ve východních Čechách, kde lze využít služeb Czech Pointu, jsou Pardubice. Terminál je k dispozici v budově pardubického magistrátu ve Štrossově ulici.

“Pro vyřízení výpisu občan nepotřebuje žádný osobní doklad. Výpisy budou vystavovány na počkání,“ řekl Martin Růžička z právního odboru magistrátu v Pardubicích.

O novou agendu se postarají úřednice, které mají na starost ověřování listin a podpisů.
Pilotní projekt poběží půl roku a pokud se podaří zrealizovat, bude pokračovat i na dalších úřadech.⋌(sam,čtk)

10.4.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

SERVIS

Stavebnictví - Stavebnictví Ostatní stavební technici 18 810 Kč Ostatní stavební technici REFERENT/-KA - INVESTIČNÍ TECHNIK/-ČKA. Požadované vzdělání: vyšší odborné. Pružná pracovní doba, úvazek: . Mzda min. 18810 kč, mzda max. 28320 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: REFERENT/-KA - INVESTIČNÍ TECHNIK/-ČKA, - PP na dobu určitou 1 rok, nástup 1.10.2018 nebo dle dohody, - Náplň práce: příprava a realizace rozsáhlých investic (technologické celky včetně stavebních částí), obstarávání dokladů a stanovisek veřejnoprávních orgánů a organizací potřebných , pro vydání územního rozhodnutí a stavebního povolení a podávání příslušné žádosti , a návrhů, zpracování zadávací dokumentace výběrových řízení na veřejné zakázky, příprava dokumentace pro hodnotící komisi, vykonávání technického dozoru investora v průběhu realizace až po kolaudaci a převzetí stavby, - Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, vzdělání technického oboru výhodou, znalost stavebního zákona, znalost zákona o zadávání veřejných zakázek výhodou, uživatelská znalost PC (MS Word, Excel, Outlook, internet), samostatnost, flexibilita, vysoké pracovní nasazení, komunikační schopnosti, ŘP skupiny B výhodou, uchazeč musí splňovat předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka , ve smyslu zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků , a o změně některých zákonů, § 4 odst. 1, - Nabízíme: zajímavou a různorodou práci, stabilní zázemí velké organizace, pracovní poměr na dobu neurčitou, propracovaný systém rozvoje a vzdělávání zaměstnanců, pružnou pracovní dobu, tři dny placeného zdravotního volna, pět týdnů dovolené, zvýhodněné bydlení, zajímavý program benefitů (možnost stravování/stravenky, volitelné čerpání benefitů z osobního účtu zaměstnance), příjemné pracovní prostředí, - Další podstatné informace, zejména náležitosti přihlášky do výběrového řízení naleznete na www.hradeckralove.org - Kariéra, - Přihlášky lze podávat do 14.9.2018. Pracoviště: Magistrát města hradec králové, Československé armády, č.p. 408, 500 03 Hradec Králové 3. Informace: Kristýna Lišková, +420 495 707 283. Gastronomie - Gastronomie Kuchař/pizzař 15 600 Kč Kuchaři (kromě šéfkuchařů) KUCHAŘ/-KA. Požadované vzdělání: základní + praktická škola. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 15600 kč, mzda max. 16330 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: KUCHAŘ/-KA, - PP na dobu neurčitou, nástup ihned, - Požadujeme: praxi ve školním nebo závodním stravování výhodou, - V případě zájmu nás kontaktujte telefonicky, e-mailem nebo osobně (v době mezi 8. a 14. hod), kontaktní osoba: Čechovská Marcela, vedoucí školní jídelny, tel.: 724 263 045, e-mail: jidelna@zsstefanikovahk.cz. Pracoviště: Základní škola, hradec králové, štefánikova 566, Štefánikova, č.p. 566, 500 11 Hradec Králové 11. Informace: Vilma Janečková, . Stavebnictví - Stavebnictví Stavební dělník 12 200 Kč Dělníci výkopových prací POMOCNÉ STAVEBNÍ PRÁCE. Požadované vzdělání: základní + praktická škola. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 12200 kč. Volných pracovních míst: 5. Poznámka: Místo výkonu práce: Zahradní čtvrť Stěžery , POMOCNÉ STAVEBNÍ PRÁCE, - PP na dobu určitou od 1.7.2018 do 28.9.2018, - Náplň práce: kopání, úklid staveniště, přenášení stavebního materiálu, - V případě zájmu nás kontaktujte telefonicky, kontaktní osoba: Tyasko Oleh, tel.: 777 083 615 či osobně, a to každé pondělí od 10 do 11 hod na adrese: STRYPA s.r.o., Velká 116/93, 503 41 Hradec Králové. Pracoviště: Strypa s.r.o., Velká, č.p. 116, 503 41 Hradec Králové 7. Informace: Oleh Tyasko, +420 777 083 615. Výroba - Výroba Montér 16 000 Kč Montéři a opraváři silnoproudých elektrických vedení Elektromontér pevných trakčních a silnoproudých zařízení. Požadované vzdělání: střední odborné (vyučen). Turnusové služby, úvazek: . Mzda min. 16000 kč, mzda max. 28000 kč. Volných pracovních míst: 3. Poznámka: . Pracoviště: Oblastní ředitelství hradec králové - 011, U Fotochemy, č.p. 259, 500 02 Hradec Králové 2. Informace: Evžen Pospíšil, +420 222 335 603,724 518 684.

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Masarykovo náměstí v Hradci Králové si připomnělo výročí invaze vojsk Varšavské smlouvy do Československa.
8

Lidé na náměstí si připomněli výročí sovětské okupace

Chytání tygrů a lva ve Štítu.

Jak se šelmy dostaly z klece, zůstává záhadou

Připomínka tragického srpna dnes o půl sedmé

Hradec Králové - 21. srpna se od 18:30 Masarykovo náměstí vrátí v čase k jednomu z nejtragičtějších momentů československé historie, tedy k srpnovým událostem roku 1968.

Béčko hradecké Slavie nasázelo soupeři sedm gólů

Hradec Králové - Víkend na zelených trávních v okresních přeborech.

Celníci zabavili boty, které napodobovaly známé značky

Hradec Králové/Vrchlabí – Asi 160 párů sportovních bot, které designem připomínaly obuv značek Solomon a Asics, zajistili královéhradečtí celníci.

Obrat Slavie přišel čtvrt hodiny před koncem

Hradec Králové - Jak se o víkendu bojovalo v krajském fotbalovém přeboru?

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

https info

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT