"Náš nejmodernější závod získá díky modelu Yeti třetí výrobní pilíř a bude moci nabízet nová pracovní místa. Umístění výroby yetiho v České republice je přes volné výrobní kapacity v jiných evropských lokalitách koncernu VW jasným signálem, kterým upevňujeme naši pozici v České republice. Takto velké investice nezbytně potřebují rozvoj regionální infrastruktury v okolí našich závodů. Pevně doufám, že vláda i kraje náš rozvoj v České republice podpoří,“ dodal Martin Jahn, člen představenstva odpovědný za oblast řízení lidských zdrojů.

Vyšší počet pracovních míst, modernizace Vrchlabí, rozšíření Kvasin

Navýšení počtu pracovních míst, modernizace podniku ve Vrchlabí a rozšíření jsou dílčími cíly, které vycházejí ze strategického rozhodnutí představenstva Škoda Auto disponovat do roku 2010 třemi plnohodnotnými závody pro výrobu a montáž vozidel.

Mladá Boleslav se dále plně soustředí na výrobu modelů Škoda Fabia a Octavia. Uspokojit vysokou poptávku po modelu Octavia pomůže jeden z nejmodernějších závodů koncernu Volkswagen v Bratislavě, a to díky volným kapacitám a dostatečnému počtu zaměstnanců.

Závod ve Vrchlabí získává klíčové postavení v rámci aktuálního plánování ve společnosti Škoda Auto a koncernu Volkswagen. Po vyřešení otázky dopravní obslužnosti a následné investici do modernizace provozu by se měl stát plnohodnotným závodem (včetně lakovny), který se bude ucházet o zakázku s velkým objemem výroby nových vozů, jež koncern Volkswagen představil na autosalonu ve Frankfurtu.