První výsledky se dostavily hned, po měsíci při prvním vážení ve fitness jsem viděla úbytek nejen na váze, ale na centimetrech. Dodalo mi to chuť ve  cvičení pokračovat a motivovalo mně to i ke změně jídelníčku, aby byly výsledky ještě lepší. Za necelý rok jsem v pase zhubla o 18 cm, přes boky 16 cm, celkem 17 kg. Od přihlášení do soutěže, za měsíc, jsou to pak 2 kg a po dvou centimetrech pase a přes boky.

Není to však jen o cvičení, chodím do fitness 3-5x týdně, ale o celkové změně životního stylu.

Mimo cvičení ve fitness, o víkendech chodíme s přítelem na delší procházky, jezdíme na kole. S dcerou jsme začaly běhat. Takže pohyb mám sedm dní v týdnu.

Z jídelníčku jsem vyloučila smažené, tučné, uzeniny a pečivo, nejprve jsem bílé pečivo nahradila tmavým v domnění, že je to správně  kvůli vláknině, nakonec jsem pečivo ale vyloučila úplně a k mému překvapení mi nechybí, naopak se cítím podstatně lépe.

Více se zajímám o to, co jím, o složení potravin, ale nedržím žádnou dietu, ani nehladovím.

Nejen, že se díky úpravě jídelníčku a cvičení cítím podstatně lépe, ale netrpím tolik bolestmi hlavy a  ustoupily bolesti zad.

Co mně velmi těší, je podpora mé rodiny, přátel a velká podpora trenérek z Contours, každopádně jim patří můj velký dík.

Podobné zkušenosti má i Jitka Švarcová: Ke cvičení mě donutila bolest zad a krční páteře. Možná i trochu pohled od zrcadla, i když nejsem obézní, tak nějaký ten faldík mám a tak jsem se zařekla, že zpevním své tělo.

Po prvním měsíci cvičení jsem bez bolesti zad a vnímám, že se mi tělo už tolik při chůzi neotřásá.

Chodím 3x v týdnu na kruhové cvičení do Contours a 2x v týdnu na HEAT.Občas to proložím plaváním, jízdou na kole či na in-line bruslích.

Změnila jsem své stravovací návyky a učím se jíst 5-7x denně v malých porcích.

Jako cíl jsem si vytyčila, že uzdravím své tělo a de facto i mysl.   (pr)