V kongresovém centru Aldis zahraje čtveřice Michal Suchánek, Richard Genzer, Ondřej Sokol a Igor Chmela pod šéfovskou taktovkou režiséra Daniela Dangla dvě představení: první od půl páté odpoledne, druhé od sedmi.

„Večerní je stoprocentně vyprodané, na odpolední zbývá asi čtyřicet lístků," pochvaluje si manažer Petr Klér. „Je to opravdu velký úspěch," neskrývá.

Našlapaný Aldis však není nic překvapivého. Partička je kometa posledních měsíců. Například na Facebooku má více než 260 tisíc fanoušků. Právě aktivita na sociální síti a obecně internetu má na vzestupu zásadní vliv.

Ondřej Sokol často vzpomínal, jak po počátečních neúspěších pořadu využíl síly Facebooku. Ukázalo se to jako spása… „Dával jsem tam nesetříhaná videa z natáčení. Je to velká zbraň," popisuje herec, který byl v loňském roce nejvyhledávanější českou celebritou na internetu.

Masáž fanoušků se vyplatila – Partičku nyní sleduje na televizi Prima pravidelně více než půl milionu diváků. A to není vysílána zrovna v luxusním čase, na programu je každé pondělí po desáté hodině večer.

Neničí ji ani občasné odsudky, výčitky, že jde o pokleslou zábavu. „Občas něco přepískneme, ale to je v rámci improvizace," vysvětluje režisér Dangl.

Režisér Dangl, muž v pozadí

Rozděluje úkoly, režíruje, vysvětluje úlohy hlavní čtveřici. Přesto je tak trochu v pozadí, Daniel Dangl, režisér a mozek Partičky.

„Trochu klukům závidím, že si mohou zahrát," usmívá se. „Já jen mačkám zvonek na začátku jednotlivých her," říká.

To však není pravda, režisér Dangl (profesí rovněž herec) vymýšlí program pořadu, dává mu tvář a nové nápady.