Nový název má společnosti usnadnit komunikaci s případnými obchodními partnery. Firma také mění své sídlo, přesouvá se do Prahy. „Chceme nabízet parkovací systém i jinde,“ zdůvodnil změny Dušan Čížek, předseda představenstva společnosti.

Atol ve městě začal působit v roce 2007, kdy s radnicí sepsal třicetiletou koncesní smlouvu, která je nyní trnem v oku některým politickým stranám. Ty v současné předvolební kampani připomínají, že je potřeba smlouvu s firmou přezkoumat a popřípadě i vypovědět. „V našem programu je bod, který se parkovacího systému týká, je třeba celou situaci začít řešit,“ uvedla Hana Orgoníková, jednička na kandidátce hradecké ČSSD.

Městem kolovala i petice proti systému. „Jsme připraveni a ochotni jednat s kýmkoliv o úpravách, ale k vypovězení smlouvy nemá radnice žádné důvody. Splnili jsme všechny požadavky města, zřejmě bychom se bránili právní cestou,“ řekl Čížek s tím, že by při vypovězení smlouvy musela radnice zaplatit minimálně 200 milionů korun.

Nedávno antimonopolní úřad hradeckému magistrátu uložil kvůli chybám týkajících se smlouvy pokutu ve výši 1,5 milionů korun a 150 tisíc korun. Město i Atol podaly proti rozhodnutí rozklad.

Podle Čížka zajistila společnost v Hradci sedm stovek nových míst a oproti minulosti je nyní možné v centru města zaparkovat.