Důvodem však není negativní reakce některých občanů Hradce, ale návrh nové smlouvy ze strany městského dopravce, respektive od vedení radnice. Ta navrhovala zaměnit původní „dráždivý" slogan: Nudíte se v Hradci? Zámek Pardubice!!!, na Nudíte se? Poradíme! Zámek Pardubice. Tuto změnu ředitel pardubického muzea a tvůrce nápadu Tomáš Libánek odmítl.

„Dopravní podnik města Hradce Králové nám nabídl úpravu stávající reklamy. Ale my jako Východočeské muzeum v Pardubicích o pozměněnou reklamu nestojíme, neboť ztrácí svůj smysl. Reklama k našem mu překvapení i díky postoji královéhradecké radnice oslovila  statisíce lidí a z našeho pohledu už splnila svůj účel na 1000 procent. Zároveň si stojíme za tím, že není urážlivá. Velmi nás zklamal přístup DPMHK, když trolejbusy s reklamou odstavil a trval na změně sloganu. Navrhli jsme tedy vedení DPMHK , že objednávku zrušíme. DPMHK  souhlasil s naší nabídkou. Nerozumíme přístupu DPMHK, neboť  reklama se setkala mezi většinou veřejnosti i odborníky s jednoznačně kladným ohlasem," uvedl v tiskovém prohlášení ředitel muzea Tomáš  Libánek.