Parkovací dům v budově krajského úřadu nebývá vždy plně obsazen. Jednou z výjimek jsou domácí zápasy hradeckých hokejistů. Řada fanoušků totiž využívá parkování naproti zimnímu stadionu. Jenže po konci zápasu bývá u pokladen poněkud těsno. Parkovací poplatek totiž řidiči mohou zaplatit pouze v nejnižším patře u dvou automatů. A logicky se tak tvoří fronty, lidé jsou nervózní a nadávají. Pak stačí, aby někteří přijeli vozem k pokladnám a rázem je situace více než nepřehledná.

Řešením by podle některých mohlo být více automatů i na dalších třech patrech, kde vozy parkují. „I když přidáme pokladny do vyšších pater, auta rychleji z domu nevyjedou. Prostupnost vozidel je daná stavbou. Jediné co by se odbouralo, by byly pěti až osmiminutové fronty u automatů," vysvětlil  Jiří Holubec, vedoucí pobočky ISP v Hradci.

Firma ale uvažuje, že by řidiči mohli platit parkovné pomocí mobilního telefonu. „Na řešení pracujeme s firmou, která pro nás provozuje sms parking. Šlo by například o opsání jednoduchého kódu z lístku a poslání na určité číslo. Nezbaví nás to ale front. Místo u pokladen ale pak lidé budou čekat v autech," dodal Holubec s tím, že pak je otázkou, jestli bude stačit patnáctiminutový interval po zaplacení na vyjetí z parkovacího domu.

Původně byl automat také ve třetím patře, lidé si ale zvykli dojet s autem do spodního patra, zaplatit a vyjet. „V případě hokejového utkání nebo jiné masovější akce je to pak samozřejmě problém a dům se ucpe," zakončil Holubec.