ÚSTŘEDNÍ STANOVIŠTĚ autodrah před původní hlavní železniční stanicí v roce 1929. Jednotlivá nástupiště byla vybavena světelnými orientacemi a názvy směrových nebo cílových zastávek.Zdroj: archiv

Ústřední stanoviště autodrah před původní hlavní železniční stanicí v roce 1929. Jednotlivá nástupiště byla vybavena světelnými orientacemi a názvy směrových nebo cílových zastávek.

PRVNÍ ZAMĚSTNANCI do na dvoře autodrah ve Škroupově ulici čp. 726 v roce 1929, uprostřed (s brýlemi) se nachází ředitel Ervín Nápravník.Zdroj: archiv

První zaměstnanci na dvoře autodrah ve Škroupově ulici čp. 726 v roce 1929, uprostřed (s brýlemi) se nachází ředitel Ervín Nápravník.

POHLEDNICE ZACHYCUJE čilý ruch městské hromadné dopravy před hlavním nádraží v první polovině 60. let.Zdroj: archiv

Pohlednice zachycuje čilý ruch městské hromadné dopravy před hlavním nádražím v první polovině 60. let.

TROLEJBUS VETRA-ČKD REKLAMNÍ AUTOMOBIL č. 53 projíždějící v roce 1952 dnešním náměstím Svobody z Gočárovy třídy, vpravo vidíme ulici Švehlovu.Zdroj: archiv

Trolejbus Vetra-ČKD č. 53 projíždějící v roce 1952 dnešním náměstím Svobody z Gočárovy třídy, vpravo vidíme ulici Švehlovu.

ŠKODA 706 na náměstí Velké říjnové revoluce (dnešní Masarykovo náměstí). Dobová fotografie byla zachycena koncem 50. let.Zdroj: archiv

Škoda 706 na náměstí Velké říjnové revoluce (dnešní Masarykovo náměstí). Dobová fotografie byla zachycena koncem 50. let.

Jak jsme žili v Československu: historie hradecké dopravy.Zdroj: archiv

Za vozem Škoda 14Tr01 č. 03 vidíme Chelčického ul., snímek z roku 1984.

(Zdroj: Historie městské hromadné dopravy v Hradci Králové 1928 - 2013, Helena Rezková a spoluautoři.)
(Výstava zachycující 70 let trolejbusů právě nyní probíhá do 2. června na hradeckém terminálu.)
(Další díl již 17. května z Myštěvse.)