Porota kladně hodnotila, že Gustík přibližuje Hradec Králové zástupcům nejmladší cílové skupiny a dopřeje jim zábavné poznávání destinace. Pojetí kampaně je dle slov poroty nápadité, hravé, cílová skupina je jasně specifikovaná. Předání ocenění se konalo ve čtvrtek 15. dubna. Ceremoniál se odehrál během online konference Travelcon, kterou zorganizovala Jihočeská centrála cestovního ruchu. Smyslem Velké ceny cestovního ruchu je upozornit širokou i odbornou veřejnost na pozoruhodné a inspirativní turistické produkty, obzvláště vydařené marketingové kampaně či elektronické projekty v oblasti turismu.

Společná letní soutěžní kampaň města Hradec Králové a destinačního managementu Hradecko vznikla v létě 2020 na podporu cestovního ruchu po jarní vlně epidemie covid-19. Cílem kampaně bylo nalákat zejména rodiny s dětmi do 10 let k návštěvě města. Průvodcem kampaní je hradecký lev Gustík, který zval rodiny třeba k výstupu na Bílou věž, k plavbě na parníčku, jízdě turistickým vláčkem, lákal k hravému poznávání světa loutek v Labyrintu Divadla Drak, k objevování vesmíru na Hvězdárně a planetáriu, zkoumání obnovitelných zdrojů v labské elektrárně Hučák. Projekt byl ze strany zapojených subjektů i veřejnosti velmi dobře hodnocen a bude aktivně pokračovat i v roce 2021.