Před osmou hodinou raní byla křižovatka průjezdná bez problému. Uzavřen je zatím výjezd 
z Horovy ulice, řidiči také 
z Gočárovy třídy neodbočí do Všehrdovy ulice.

Kritika ceny

Původní rozpočet stavby, které dominuje osm sloupů ve tvaru koruny a fontána, byl téměř 128 milionů korun, podle města by výsledná cena měla být o něco menší. Právě cenu hlasitě kritizovali opoziční zastupitelé již před samotným začátkem. „Před lety se hovořilo o 60, později o 85 milionech korun. Město se dostalo do závislosti a podřízenosti investora HB Reavis group. V lednu jsme hovořili o 100 milionech, teď jsme na 127. Chceme křižovatku za takové peníze?" uvedl v dubnu 2015 zastupitel Alois Havrda.

Podle náměstka primátora Jindřicha Vedlicha vzrostla cena kvůli změně podmínek na stavebním trhu. „Firmy už nemusí tolik bojovat o zakázky jako v době krize. Již se nesoutěží na 70 procent projektované ceny, ale na 100 procent," tvrdil Jindřich Vedlich.

Lávka neprošla

Komise místní samosprávy Pražské Předměstí – sever také hlasitě volala po mimoúrovňových přechodech. Navrhovali bezbariérovou lávku nad trolejovým vedením. Marně.

Opozice se také bojí, jak budou křižovatku zvládat projíždět policejní, hasičské či záchranářské automobily kvůli zúžení do jednoho pruhu.

„Vozidla integrovaného záchranného systému budou muset čekat frontu. Stejně tak budou mít problémy autobusy při vyjíždění od nádraží, kde je menší provoz. Čekat tak budou muset na slušné řidiče, kteří je pustí," uvedl na zasedání zastupitelů Havrda.

Dopravu na křižovatce 
na podzim zatíží také řidiči a zásobování směřující 
do obchodního centra Aupark, kde budou nejen obchody a restaurace ale také kanceláře či parkoviště.