Dopravní podnik města by rád zlepšil své služby. A nejlépe tak, že se přímo zeptá cestujících, co jim vyhovuje a co jim naopak zážitek z jízdy kazí.

Jak jste spokojeni s kvalitou městské hromadné dopravy v Hradci Králové? Přijde vám adekvátní nabídka počtu spojů o víkendu nebo se horko těžko někam dostanete, protože autobusy skoro nejezdí? Zdají se vám vozy a zastávky čisté či se občas štítíte si sednout? A co ochota řidičů a pracovníků v informačních centrech dopravního podniku? I na takové a mnohé další otázky se průzkumníci budou ptát.

Akce je sice naplánována až od 11. do 15. listopadu, už teď si ale můžete promyslet, co studentům pardubické univerzity z Dopravní fakulty Jana Pernera, kteří budou vybaveni visačkami s logem Dopravního podniku města Hradec Králové, na jejich otázky odpovíte. Ti totiž celý průzkum pro společnost provozující městskou hromadnou dopravu provádějí.

Dotazník bude anonymní

„Byli bychom moc rádi, kdyby cestující tazatelům, pokud se už tak rozhodnou, odpověděli úplně na všechny dotazy," požádal vedoucí marketingu dopravního podniku František Meduna.

„Názor cestujících nás opravdu velmi zajímá a děkujeme všem, kteří budou tazateli osloveni a na otázky odpoví. Výsledky anonymního průzkumu budou následně použity ke zvýšení kvality našich služeb," přislíbil ředitel dopravního podniku Miloslav Kulich.

S průzkumem kvality služeb MHD se cestující mohli setkat už v minulých letech. Dopravní podnik města reagoval na potřeby dotázaných modernizací či vybudováním nových zastávek.

Loni tak například nechal postavit rovnou dvacet nových čekáren nejen v centru, ale i za hranicí města v takzvaném druhém jízdním pásmu.

Veronika Skřivanová