Přesto tahle reklama na rohu právě rekonstruované ulice S. K. Neumanna a Kollárovy (za hotelem Černigov) se ve středu stala středobodem zvláštní demonstrace.

Ve tři odpoledne sem přichází asi dvacítka mladých 
s transparenty a oranžovými píšťalkami.

„Jsme neustále obklopováni sexistickou reklamou, kdy je prezentováno ženské tělo, které nemá žádnou přímou souvislost s nabízeným produktem. Žena je tak zbavena své lidskosti, práva na názor a je v reklamě vnímána jenom jako kus masa," vysvětluje aktivitu organizátor Jiří Kašpar.

Na setkání znějí plamenná prohlášení. I když některá 
z úst ani ne dvacetiletých řečníků znějí tak trochu nepatřičně. „Chtěli byste, aby vaše děti a vnukové měly narušené mravy," ptá se první z nic. Odpovědí mu je silné NE a ryk píšťalek.

„Nápad na tuhle reklamu se zrodil v hlavě muže, který nenávidí ženy," pomůže si po chvíli obratem ze slavné trilogie Milénium švédského novináře Stiega Larsson. „Fuj, prase," zazní v reakci. Ne, není myšlen známý žurnalista, ale určitě autor podle demonstrujících tak opovrženíhodné reklamy.

Setkání trvá půl hodiny. Pak je konec – dívka na billboardu se však usmívá dál.