„Děkujeme pacientům za zpětnou vazbu, které je pro nás velmi důležitá. Problematiku Wi-Fi zmínily desítky pacientů. Problém bychom chtěli vyřešit v průběhu příštího roku v rámci projektu elektronizace ošetřovatelské péče. Je jasné, že zejména v době omezených návštěv je možnost komunikace s blízkými pro pacienty velice důležitá,“ uvedl k výsledkům průzkumu ředitel nemocnice Vladimír Palička.
Dotazníky před svým propuštěním z nemocnice vyplnilo téměř 700 pacientů. Většina z těchto vzkazů byla pozitivních a týkala se pochval pro personál. „Děkuji za sestřičky. Jsou to andělé,“ napsala například jedna z pacientek. Další z hodnotících napsal, že díky ošetřovatelskému personálu skoro zapomněl, že je nemocný.
V jiném z hodnocení bylo například uvedeno, aby zaměstnanci nemocnice dostali větší prémie. „I za nepříznivých podmínek dokáží být empatičtí a vlídní. Jako pacient si nemůžu stěžovat,“ sdělila pacientka. Další z hospitalizovaných napsala, že k práci personálu nemá žádnou výtku. „Sestřičky jsou úžasně milé, hodné, sanitáři i sanitářky také. Kdyby člověku nebylo špatně, připadá si jako na dovolené. Děkuji,“ uvedla.
Pozitivní hodnocení personálu je o to cennější, že hodnocení se uskutečnilo v době epidemie COVID-19, kdy zaměstnanci čelí mimořádnému nasazení, často působí na jiných odděleních, aby bylo možné zajistit péči o COVID-19 pozitivní pacienty.
„Velmi si vážím toho, že i přes obrovskou zátěž, které nyní mnohá pracoviště čelí, si lidé přístup zaměstnanců nemocnice pochvalovali a všichni zaměstnanci si za své nasazení zaslouží poděkování,“ dodal profesor Palička.