Počet stížností lidí na práci magistrátu nebo městských institucí se letos opět mírně zvýšil. Za prvních osm měsíců dorazilo na radnici 93 výtek a také patnáct petic.

„Nárůst vždy souvisí s nějakou kauzou. Letos to je prodej domů v centru. Hodně stížností chodí také na systém parkování ve městě a firmu Atol,“ uvedla vedoucí odboru interního auditu a kontroly radnice Jaroslava Fikrová.

Podle vedení magistrátu však bylo pouze třicet stížností oprávněných. Například z devíti námitek proti městské policii uznala radnice dvě.
Nejvíc výtek, třináct, nasbíraly odbor správy majetku města a odbor životního prostředí. „Výrazně si naopak polepšil stavební odbor, kde zlepšili komunikaci s lidmi,“ dodala Fikrová.

Město řešilo také patnáct petic. Některé z nich byly kuriózní. „Jednou takovou byla petice proti hrubé kamenné dlažbě. Radnice se jí ale vážně zaobírá a zvažuje jiné možnosti,“ dodala.

O netradičních peticích více čtěte ZDE: