Hlavním cílem této kampaně je zvýšit u veřejnosti povědomí o podstatě, důležitosti a potřebnosti sociální práce s dětmi a dospívajícími, kteří se – drtivě ne vlastní vinou – ocitli v obtížné životní situaci. Kampaň #dávám_prostor vyvrcholila včera na Giving Tuesday, největší světový svátek dárcovství.

Ambasadory kampaně se staly rektor hradecké univerzity Kamil Kuča či herec Ondřej Malý. „Takovýmto projektům a neziskovým organizacím velmi fandím. Mnohdy nahrazují to, co by měl zaručovat stát,“ uvedl Kamil Kuča, který největší riziko mladých lidí současnosti vidí ve světě sociálních sítí a internetu.

„Mnohdy stačí jen pár kliknutí a člověk se dostane na zcestí, které ukazuje špatný směr. V tomto ohledu by měli zafungovat i rodiče a své ratolesti kontrolovat,“ dodal rektor. Podobného názoru je i Ondřej Malý: „Je strašně dobře, že pokud se děti dostanou do problémů, které mnohdy souvisí právě s internetem a nezájmem rodičů, tu jsou takové organizace, jako je Prostor Pro, které jim dokáží podat pomocnou ruku.