Vyplynulo to 
z výsledků průzkumu spokojenosti v rámci projektu Rozvoj dostupnosti a kvality sociálních služeb v Královéhradeckém kraji, který je financován z Evropského sociálního fondu.

V osmi zařízeních na Novobydžovsku se pracovníci ptali vždy minimálně třiceti procent místních klientů, aby výsledky bylo možné zobecnit. Celkem tedy bylo provedeno sto třináct rozhovorů. Ptali se členové Dobrovolnického centra Občanského sdružení Podzámčí.

Domovy důchodců zlepšují své služby

„V rozhovorech jsme zjistili, že v Domově pro seniory v Humburkách jsou všichni klienti spokojení nebo spíše spokojení s výší úhrady za pobyt. Dále třetina klientů z Humburk vítá uniformovaný personál, protože jim barvy uniforem usnadňují orientaci v pozicích personálu.  V Duze klienti rok od roku více vnímají profesionalitu pečovatelek. Duha po čtyři léta udržuje v seniorských službách vysokou spokojenost se službami, nízkoprahové centrum v obou službách vykazuje také výborné výsledky spokojenosti," uvedla Daniela Lusková z Občanského sdružení Podzámčí.

Dodala, že všichni klienti služeb, až na drobné výjimky, tvrdí, že se jim ve službách dobře žije, že by je doporučili přátelům a známým. Personál se o ně stará s respektem a úctou.