Ten pořádný zátěžový test proběhne až na podzim, kdy své brány otevře obchodní centru Aupark. Mnozí lidé se bojí, že s otevřením Auparku se 
z okružní křižovatky stane špunt a doprava v samém centru městu bude kolabovat.

Jedním ze strašáků je 
pro tyto lidi vidina množství nákladních aut a kamionů, které budou obchodní centrum zásobovat přes Gočárovu třídu.

Vedení města však tyto obavy mírní. „Mám vyjádření od zástupců Auparku, které obdržel i primátor města, že zásobování nebude logisticky tak náročné, tedy z hlediska objemu. Charakter zboží bude postačovat k tomu, aby jej do obchodů dovážely ve většině případů jen dodávky. Představa některých lidí, že budou po Gočárově třídě jezdit hory kamionů, je mylná," řekl Deníku náměstek primátora Jindřich Vedlich.

Obavy mírní i zástupce investora HB Reavis Group Robert Ullman. „Aupark není logistické centrum, 
ke kterému míří každý den stovky kamionů. Je to „jen 
a pouze" vnitroměstské obchodní centrum, které navíc neobsahuje hypermarket. Stačí se podívat na kapacitu a rozměry našich zásobovacích míst a každý rozumný člověk musí pochopit, že obavy jsou neopodstatněné," řekl zástupce investora s tím, že ho velmi mrzí, že podobné výhrady a smyšlenky stále přetrvávají: „A to bez ohledu na to, co se podařilo společnými silami v této lokalitě pro město a jeho občany vytvořit."

Pokud by přece jenom v případě dopravy u Koruny došlo ke katastrofickému scénáři, je město připraveno hledat řešení. Jedno z nich souvisí se zdvoukolejněním tratě Hradec Králové - Pardubice, kdy by mohl u Auparku, který je úzce spojen s vlakovým nádražím, vzniknout nákladový terminál pro systém RoLa (silnice na kolejích). „O tomto systému vím, ale myslím si, že není zatím potřeba," uvedl  Vedlich. Podobný názor sdílí i Správa železniční dopravní cesty: „O výstavbě nákladového terminálu, který by tento systém vyžadoval, v rámci zdvoukolejnění trati neuvažujeme," sdělil mluvčí SŽDC Marek Illiáš.