Požadavky ze čtvrtí

Požadavky na změny v jízdním řádu dopravní podnik shromažďuje už od počátku letošního roku. „Při zařazování změn jsme zapracovávali také připomínky dopravně připojených obcí. V úvahu byly brány i nejdůležitější a nejčastější připomínky a náměty cestujících získané z různých zdrojů včetně sociálních sítí od poslední větší změny jízdního řádu 29. srpna loňského roku," říká vedoucí marketingu hradeckého dopravního podniku František Meduna s tím, že další poznatky přinášeli přímo z terénu i řidiči, dispečeři MHD a pracovnice zákaznických center. „Zdrojem pro úpravu jízdního řádu jsou také výsledky anket a průzkumů, které si dopravní podnik zajišťuje a to jak interně, tak externě. Informace, které vyplývají z našeho tradičního ročního průzkumu spokojenosti se službami MHD, jsou vždy velmi cenné," dodává Meduna.

Pro zjištění odezvy veřejnosti, zveřejňuje dopravní podnik návrh budoucího jízdního řádu v elektronické podobě na titulní straně svých webových stránek. Údaje nového jízdního řádu zájemci zjistí po vložení konkrétního data po 1. srpnu letošního roku. „Zásadní podněty, které očekáváme nejpozději do 20. června, pak do nového jízdního řádu ještě případně zapracujeme," vyzývá Meduna.

Novinkou v jízdním řádu je například to, že se změny v tom stávajícím, kdy od května některé spoje linky číslo 12 začaly obsluhovat zastávku Březhrad WLC a to, že je linkou č. 9 obsluhována nová zastávka na znamení Třebeš odbočka, dostaly do oficiálního řádu. Další změnou v řádu je potom lednové posílení linky číslo 8.